Spørsmål og svar

Her kan du få svar på spørsmål som de fleste spør om. Er det noe annet du lurer på, da er det bare å ta kontakt!

Er det risiko for virus ved nedlasting av programvaren?
Nei, vår programvare er garantert helt virusfri og vil ikke skade din datamaskin.
Koster det noe å laste ned programvaren?
Nei, programvaren er helt gratis! Den tar ca 2-3 minutter å laste ned dersom du har bredbånd.
Kan jeg endre leveringsadresse?
Ja, ved å logge inn på "Mine sider" kan du endre leveringsadressen. Hvis du allerede har gjennomført en ordre, ta kontakt med oss på kundeservice@fotofin.no og informer oss deretter om ditt navn og odrenummer slik at vi kan hjelpe deg videre.
Er oppgitte priser med merverdiavgift (mva)?
Ja, alle våre priser er inklusivt merverdigavgift.
Kan jeg kansellere eller forandre min bestilling?
Har du mottatt en ordrebekreftelse som bekrefter at du har betalt, da er det å regne som en bekreftet ordre. Dersom produktet ikke er satt i produksjon kan ordren stoppes ved å sende en e-post til kundeservice@fotofin.no.
Hvordan oppdaterer jeg min kontaktinformasjon?
Du kan endre kontaktinformasjonen din ved å logge inn på "Mine sider" (inne i programvaren). Husk at du må trykke på "Logg inn"-knappen og ikke bare tastaturknappen "Enter" for å kunne logge inn.
Hvordan stopper jeg nyhetsbrevet jeg mottar fra Fotofin?
Send oss en e-post med emnefeltet "stopp" ifra den e-postadressen der du har mottatt nyhetsbrevet. Vi vil slette deg fra vår liste for utsending. Du kan også logge inn på "Mine sider" og regulere hva du vil motta fra fra oss.
Når vil jeg få varene mine?
Etter at du har lagt inn en bestilling vil du motta en ordrebekreftelse på e-post. Ordrebekreftelsen blir sendt til den e-postadressen du benytter til å logge deg inn når du gjør bestillingen. Vi sender deg varene innen ti dager.
Hvilke betalingsmuligheter har jeg?
Vi benytter kun betaling med VISA/EuroCard. Du vil bli bedt om å fylle ut din kortinformasjon, for deretter å betale via nettbanken din dersom du har dette.